کد خبر: ۵۰۹۴۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۳ تير ۱۴۰۱
مخاطبان خبرگزاری فارس در بخش فارسِ من، با ثبت پویشی خواستار شده‌اند که نتایج آزمون استخدامی راه‌آهن هر چه زودتر ‌اعلام ‌شود.
فارس من|‌ نتایج آزمون استخدامی راه‌آهن ‌اعلام ‌شود

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مخاطبان خبرگزاری فارس در بخش فارسِ من، با ثبت پویشی‌ از شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران خواستار شده‌اند که «نتایج آزمون استخدامی راه آهن را اعلام کنید».

‌امضاکنندگان این پویش نوشته‌اند: آزمون استخدامی شرکت راه‌آهن مورخه ۸ بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد و مصاحبه این آزمون اسفند سال ۱۴۰۰ برگزار شده و اعلام نتایج به بعد از عید ۱۴۰۱ موکول شد، اما بعد از عید اطلاعیه راه‌آهن مبنی بر مرحله دوم مصاحبه اعلام شد.

در ادامه این پویش آمد‌ه است: چندی بعد مورخه ۱۲ اردیبهشت اطلاعیه جدید شرکت راه‌آهن مبنی بر مرحله سوم مصاحبه اعلام‌ و اعلام نتایج به بعد از برگزاری مصاحبه موکول شد، مورخه ۱ خرداد اطلاعیه مرحله چهارم مصاحبه اعلام و مورخه ۱۶ و ۱۸ و ۲۸ خرداد به ترتیب اطلاعیه مراحل پنجم، ششم و هفتم مصاحبه اعلام شد و همچنان مصاحبه استخدامی راه آهن در راه برگزاری است و همه داوطلبان در انتظار اعلام نتایج هستند این در حالی است که تاریخ مشخصی از سوی راه آهن به کارجویان اعلام نمی‌شود.

بنابراین گزارش خبرگزاری فارس طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده است، حتما پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم در صورت تمایل می‌توانید به امضاکنندگان این پویش بپیوندند؛ خبرگزاری فارس با رسیدن امضاهای این پویش به 1000 امضا و بالاتر حتما پیگیری‌های مختلفی در این‌باره خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها